Ptejte se - štítek: ninjatrader

Zajímá Vás trading? Řešíte nějaký problém? Získejte bezplatnou odpověď od profesionálních traderů.

Abyste mohli položit dotaz, je třeba se přihlásit nebo zaregistrovat.

Zodpovězené otázky

Od nejnovější Od nejoblíbenější

Kde jsou v Ninjatrader uloženy Workspace?

Nevíte prosím, kde jsou v rámci NinjaTrader 7 uloženy jednotlivé Workspace a v nich uložené grafy? Potřebuji přetáhnout vytvořené grafy z NT na jednom počítači na NT na jiný počítač.
Ludvík Turek Odpověděl:Ludvík Turek

Standardně by to mělo (pro Win 7) být v C:\Users\jméno uživatele\Documents\NinjaTrader 7\Workspaces

Stačí překopírovat soubory do stejného adresáře na druhém počítači.

Číst celou odpověď

Více tickerů v jednom grafu Ninjatrader

Mám dotaz ohledně NinjaTrader. Je možné v jednom grafu zobrazit zároveň více tickerů? Např. zároveň ES 3-11 a ES 6-11.
Roman Dvořák Odpověděl:Roman Dvořák

V NinjaTrader jděte do menu "New chart" a v okně "Data series" pak naklikejte pod sebe dva (nebo i víc) instrumentů.

Číst celou odpověď

Poraďte začátečníkovi s nastavením ročního Market Profile

Poradíte prosím začátečníkovi s nastavením ročního Market Profile? Použil jsem data od CQG i Kinetic, graf však stále vykazuje spousty gapů v řádech i desítek pipů, takže není možné přesněji stanovit, kde jsou skutečné singly.
Roman Dvořák Odpověděl:Roman Dvořák

Připojte se v NinjaTrader na data „Kinetick (End of Day)“, vytvořte roční profil, klikněte pravým tlačítkem myši na graf a dejte Reload all historical data a vše bude v pořádku.

Číst celou odpověď

Kde smažu historii dat v Ninjatrader?

V NinjaTrader se mi uložila chybná data. Když dám příkaz „Reload all historial data“, tak se mi stejne nahrají chybná data. Můžu někde smazat historii dat.
Roman Dvořák Odpověděl:Roman Dvořák

Je to dané tím, že NT načte historická data ze své databáze, kam uložil tuto špatnou hodnotu. Pomůže smazat tuto chybnou hodnotu z databáze. To lze provést pomocí Tools->Historical Data Manager->Edit, zde vyberete instrument, příslušná data. Klikněte pravým tlačítkem na typ dat, nebo rozklikněte konkrétní den.

Poté kliknete pravým tlačítkem a vyberete položku Delete. Vypněte NinjaTrader a znovu ho spusťte a v grafu dejte u problematického instrumentu „Reload all historical data“. Tím si NT znovu nahraje data do své databáze.

Číst celou odpověď
Menu Zavřít