Broker nedodržel nastavený stop loss

Dobrý den, moje otázka se týka řádně zadaného SL (stop loss). Obchodní příkaz s řádně zadaným SL měl při plnění u daného brokera tzv skluz 28 pips od zadané hodnoty. Považujete tohle za běžnou a možnou praxi, nebo se jedná o nekompetentnost daného poskytovatele služby? (broker) Děkuji.
Ludvík Turek Odpověděl:Ludvík Turek

Dobrý den,

je potřeba si uvědomit, jak SL (stop loss) funguje. Je to Market objednávka, která je pozastavená u brokera do doby, kdy vámi zadaná cena se rovná poslední realizované na trhu nebo BID/ASK. Při vyhlášení se pak může stát, že než si SW „ uvědomí“ a broker najde protistranu k plnění, tak může být takový skluz.

Jednotlivý brokeři se pak už liší podle toho, jak rychlí jsou a jak kvalitní mají reakční schopnost, podle toho se pak liší daný skluz. (jeden ho bude mít např. 10, druhý 20 a třetí 28…) Při vyhlášení a razantním pohybu však budete mít horší plnění vždy.

Štítky:broker
Abyste mohli položit dotaz, je třeba se přihlásit nebo zaregistrovat.
Nejnovější dotazy
  • „Dobrý den, uvažoval jsem o přístupu do Vašeho Trading roomu. Je nutné být opravdu členem LTA, nebo je možnost přístupu…“
  • „Dobrý den Již nějakou dobu zkouším na free verzi obchodovat u FTMO a moc mi to nejde, jelikož kvůli náročné práci…“
  • „Dobrý den, mám dva dotazy, jaký máte názor na obchodování páru XAU/USD? A ten druhý, potřebuji vyměnit kapesní nožík za…“
Nejoblíbenější dotazy
  • „Dobrý den, dříve jsem prošel spousty neužitečnými informacemi, nakonec se dostal k vašemu Restartu, strategii pochopil,…“
  • „Dobrý deň, viete mi, prosím, uviesť, aký je potrebný minimálny kapitál (približne) na ochodovanie s opciami v prípade…“
  • „Dobrý den, jestli jsem to pochopil dobře celá letní výzva by měla stavět na jedné obchodní metodě. Nicméně potřeboval…“
Menu Zavřít