Vyzkoušejte naše poradenství
Live Trading Asistent
Každý den vás bude čekat naše pomocná ruka
-----------------------
Naše komunita má již
více než 15 000 členů
Z názvu vyplývá, že určitá skupina obchodníků reaguje na určitou cenu. V porovnání s iniciativou je reakční aktivita méně významná. Reakční aktivita nám naznačuje, že na určité cenové hladině čekali nakupující (u nového low) nebo prodávající (u nového high).
Reakční obchodníci většinou reagují u referenčních bodů, vytvořených trhem v minulosti. Může jít například o swingová High / Low nebo důležité klouzavé průměry.
Pro posouzení síly reakční aktivity je důležité, jak dlouhý je nákupní nebo prodejní výběžek na Market Profile, nebo jak dlouhý je stín na svíčkovém grafu. Celé je to o čase stráveném na ceně, kde byla reakce. Čím méně času trh na dané ceně stráví a čím rychleji se od ní „odrazí“, tím silnější je reakční aktivita.